söndag, augusti 24, 2008

Hittade ett test...

Jag hittade ett test hos MonasUniversum. Var ju tvungen att prova det. Dock var det väl lite som inte stämde... och jag tyckte att jag var väldigt ärlig! Men hallå, jag är värdelös på att slutföra det jag har påbörjat... jag är en typisk kvinna... börjar städningen i hallen, hittar ett par strumpor som måste ner i tvättkorgen, som var full och som jag bär ner i tvättstugan, och där hänger tvätt som är torr, viker den och bär upp och lägger in i garderoberna. I Willes garderob (oftast) så är det en hemsk röra, så jag viker lite kläder och råkar trampa på en legobit, så då börjar jag plocka lego... hittar lite pappersskräp på golvet, som jag går ut i köket med och kastar i papperskorgen, som är full... går ut med den och kastar den, ser då att gräset behöver vattnas... hämta nyckeln till vattenutkastare... ja osv... någon som känner igen sig?? Här är iaf mitt resultat... Din personlighetstyp: Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra. Karriärer som skulle kunna passa dig: Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Inga kommentarer: