måndag, januari 17, 2011

Hur svårt ska det vara...

Helt allvarligt, hur i hela helvete kan elräkningen vara på 5500 kr i december när vi var borta från den 3-25 dec???? Det är helt jävla sjukt, förlåt för alla svordomar, men jag är helt chockad! Hur mycket blir den på nu resten av året när vi är hemma då? Det blir nog till att göra dottern lycklig, elda i öppna spisen och grilla korv där och leka Earth hour som är hennes absoluta favoritsysselsättning om hon får välja. Vi gör alltid det när det är earth hour och hon längtar och tjatar om det hela året. Men nu ska vi ha tag i ved! För nu ska vi elda så att vi slipper frysa ihjäl... Den som vore miljonär ändå! Suck... hoppas fortfarande på att vi ska vinna på det där omöjliga lottospelet vi har hängt upp oss på. =) Lycka till! Vi har beställt karatedräkten till sonen nu så nu är han fast i karatens värld tills han har växt ur dräkten iaf. Vi beställde strl 180 för säkerhetsskull. =) Nä nu måste jag hoppa i säng så att jag kommer upp i morgon. Det är tidig vecka hela den här veckan... men jag har en tidig fredag och en väldigt tidig onsdag om man inte räknar med de 3 mötena som jag har på eftermiddagen efter varandra och det är underbart... Annars så önskar jag att sommaren var här nu, eller att vi var i Thailand igen... det var LIVET det!! Tjingeling för idag... Ps, vet inte om jag har skrivit det förut, men när jag väntade Tuva så tyckte jag att hon skulle heta Tingeling... mest på skämt för det hade inte varit så himla kul med tanke på hennes efternamn. =) Kramis!

Inga kommentarer: