onsdag, september 30, 2009

Kommentar från Tutisen

Min dotter är 6 år, och ibland så kommer det väldigt oväntade saker, som man kanske inte alltid vill höra. Idag vid frukostbordet: T: "Mamma, kan jag få varm o´boy? Kan du värma den här till mig"? Jag: "Ja det kan jag göra. " Jag: "När jag var liten så fanns det inte någon micro..." T: "Gjorde det inte"?? *stora ögon* Jag: "Nej, det gjorde det inte"... T: "Var det förr i tiden"? Ja vad säger man? Som jag sa? -" NÄÄÄÄ, det var det inte... det är bara sisådär 25-30 år sen"... vilket för henne måste vara förr i tiden...

2 kommentarer:

Ingalill sa...

haha, dom har så roliga funderingar!

Syster Yster sa...

Hahaha...min lilla systerdotter är ju alldeles för underbar!!! Var det förr i tiden..? Hahahaha, detta måste jag berätta för Fredric!!