måndag, september 28, 2009

Sjuk dotter...

Jaha, jag som tänkte att JA, jag kommer att få en hel lön nästa månad också... ... kan ju glömma den tanken, för nu har lillskrutt ont i halsen. Svårt att äta och ont i huvudet. Så det blir till att stanna hemma och kurera sig. Hon ville inte ens gå på dansen idag, så hon är nog sjuk på riktigt... även fast jag hoppades in i det sista att halsontet skulle gå över. Jag hoppas iaf på att det inte är någon svininfluensa på intågande... Jag pratade med Medhelp på telefon när jag ringde mig vab, och de gav mig ett bra tips, att ge henne alvedon 30-45 min innan hon ska äta, så att hon får i sig lite mat... varför har jag aldrig tänkt på det själv? *känner mig dum* Aja... så i morgon blir det till att vabba... och gosa med lilltutisen.

Inga kommentarer: