söndag, januari 31, 2010

Födelsedagswap på pyssel.net

Jag är VERKLIGEN bortskämd, jag har fått så otroligt fina saker så jag får tårar i ögonen. Här är allt det fina!! ♥ ♥ ♥ Många paket är kombinerade RAKar, och jag är så otroligt glad att jag inte ens kan beskriva med ord vad jag kände när jag öppnade alla fina paket!!! BIA spiraler i 6 olika färger. Och bara i färger som jag älskar!! Brun, röd silver, rosa, turkos och vit. Dessutom så fick jag ett pyttepyttepaket som jag inte får öppna förrän min riktiga födelsedag den 15 feb. Hm, undra vad som får plats i det lilla paketet... Tusen tack ANNAANNA, detta var verkligen något som jag har velat ha länge.. och det kunde inte bli bättre än att jag fick så måånga olika färger. TACK!! ♥
Underbara Trollmor har köpt en sax till mig från Tim Holtz som jag så jättegärna har velat ha så länge! Den är heeelt underbar, tusen tack finaste Trollmor! Dessutom så fick jag ett jättefint kort ♥
Från Pixelit fick jag underbar spets och bling!! Lovely!!! Samt ett fint kort! Tack!! ♥
Från VÄRLDENS finaste och goaste Babsan fick jag en Magnetic QK pärm... också som jag har suktat efter läääänge!! Som om det inte vore nog så fick jag dessutom 2 ark AdornIt-bokstävet... Tack tack tack finaste du!! Och ett otroligt underbart kort, som jag inte kan låta bli att titta på!! ♥
Nästa paket jag öppnade var från MiaPuh och Altariel och här fick jag en underbar sax som jag velat ha... ;) 2 ark med underbart fina bling och halvpärlor. En fin TH stämpel samt lite charms.. Ett fint kort i fina färger låg också i paketet... tusen tusen tack!! ♥
Vid det här laget så håller jag på att svimma av alla fina saker jag får, och inte blev det bättre när jag öppna nästa paket av Agnelia! En Tim Holtz Designer Ruler!!! OCH dessutom ett jättefint kort OCH vita filt thickers och god choklad som barnen redan har sett... men den är min!! =) De kanske kan få smaka ett hörn eller två? =) Tusen tack Agnelia, jättefina saker!! ♥
Blingswirls i underbara färger... helt min stil!! =) Och en mörkblå pearlmaker som jag inte hade innan... Perfekt!! Tusen tack -mich- ♥
Från skberg74 fick jag jättefina pins och en mask från TimHoltz som jag tyvärr redan har... men det kanske blir en rak till någon som inte har den.. =) samt ett jättefint kort. Tack så mycket Sofia! ♥
Detta fina godis fick jag av Mella.. ett jättefint kort, med en distressruta med fina fjärilar i, en distress-dyna Brushed Corduroy - underbar färg, fina AdornIt bokstäver i en fin brun färg som jag inte hade innan samt några små bruna rosor. Tack tack tack!!! ♥
Från världens bästa DrAnnika fick jag otroligt mycket fint!! ♥ Detta var en kombinerad RAK och Födelsedagswap som så många av alla andra paket.
Jag fick tripluspennorna som jag har velat ha läääänge, i flera år säkert. Så otroligt fina och underbara att skriva journaling med, eftersom det är så tunn udd på dem. Lovely! Sen fick jag TH ornate plates som är så otroligt fina!! Älskar metall dekorationer!! Ett jättefint kort med fiina ord inuti. OCH som om allt detta inte vore nog fick jag Pink Paislees Cupid Collection med papper, dekorationer, rubons mm. Perfekt till Alla Hjärtans Dag!!! Dessutom fina matchande CS till!! Du är otrolig vännen, men det vet du redan!! ♥

Tusen tack alla goa pysselvänner för att ni har gjort en söndag i januari till årets bästa dag!! Så otroligt mycket fina saker, så jag blir helt tårögd! Tusen tack!!! ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Japp, mycket fint du fick *smiles* å du är värd varenda pinal tjejan. Å ett sånt stort tillskott i pysselvrån fast du har köpstopp ;).