söndag, februari 28, 2010

Idag har det blivit lite pysslat. Jag har altrat en grej till en tävling på pyssel.net. Så jag kan inte visa den än. Men det kommer bilder så småningom. Jag ska lägga in lite bilder på alla kort jag har gjort i veckan också tänkte jag. Men det får bli när jag har tömt kameran. Jag är ute efter en blixt till min Nikon D70s, men jag vet ju inte vad jag ska ha för någon. En jävla djungel är det iaf... jag fick pengar av pappa när jag fyllde år som jag tänkte lägga på den iaf. Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Det har varit lite slöande framför tv och dator idag bara... imorgon måste vi nog åka och storhandla inför veckan. Vi har varit lite dåliga på det i 2 veckor nu, eftersom jonas har varit borta och nu kör han jour. Men vi får backa 2 steg och bara sätta oss ner för att bestämma matsedeln för nästa vecka! En superbra nyhet som jag fick igår, är att Wille kom in på Friskolan som vi har sökt till. Jag är så himla glad för det. Äntligen lite ordning på torpet!! =) Det kommer att bli superbra, och jag kan slappna av och behöver inte vara orolig för att han ska bli misshandlad eller bestulen eller något annat skit i skolan. Dessutom så känns det som om han kommer att kanske lära sig lite på kuppen! =) Jag vet inte vad jag hade gjort om han inte hade kommit in. Skolan verkar så himla bra, och lärarna är jättegulliga och det märks att de trivs med sitt jobb. Det är inte så mycket läxor om eleverna pluggar på lektionerna. Eleverna får låna gympakläder om dem har glömt, bara för att alla ska vara med. Och dessutom så lär de inte glömma fler gånger =) Det känns som det bara är fördelar med den skolan.

Inga kommentarer: