fredag, februari 12, 2010

Städa städa varje fredag...

... städning står på schemat idag eftersom vi får hem gäster i morgon... jo, det hade städats idag iaf...
Jag fyller år på måndag och jag har redan fått min present av Jonas. En sån här!! *galet lycklig blev jag kan jag ju lugnt påstå* =))
Fiin va? Jag fick den tidigare för att han hade köpt en likadan fast svart till sig själv, och jag kan tänka mig att han inte kunde hålla sig av den orsaken. Fin är den iaf!! Det är en Samsung N140.
En mini-pc. Superbra att ha när jag pysslar om inte annat för nu får den plats på pysselbordet. *glad*
Sen har Tuva köpt en födelsedagspresent till mig också som jag inte får veta vad det är, och ja jag är tokigt nyfiken. Hon bara skrattar och säger att jag måste vänta till min födelsedag... jag har verkligen inte ens en aning om vad det kan vara... tokfialotta!!

Inga kommentarer: