onsdag, mars 03, 2010

KOMA!!

I övermorgon så kommer jag få träffa alla goa pysselvänner från hela Svea rike! =) Längtar såååå himla mycket och det kommer att bli en helg att minnas! Vill att KOMA ska börja nu!!! Måste börja packa inför helgen, men jag orkar inte... suck, varför är man inte rik för, då skulle jag ha hembiträde, kock, trädgårdsmästare, poolskötare (och kanske en pool också hehe) en hmm... ja vad kan man mer ha? Jo, en chaufför kanske kunde vara skönt också... och barnpassare så att jag och sambon kunde gå på bio eller annat roligt någon gång ibland... Suck, varför är jag inte rik för? Det skulle vara underbart!!! Vet att man inte kan köpa kärlek för pengar, men kärlek har jag redan, det är bara pengar som saknas för att jag ska känna mig lycklig. Och JA, jag skulle vara lyckligare med pengar, sådetså!!

Det är nog dax att sova snart, så man är någolunda utvilad inför koma helgen... *glad*

Inga kommentarer: