söndag, mars 14, 2010

Massa scrappat på KOMA!

Mycket pysslat blev det på KOMA, bla 5 LOs, 3 kort samt 1 bokmärke. Idag så har jag gjort en LO till. Bilder kommer när tävlingarna är avgjorda på pyssel.net eftersom jag inte får visa mina alster innan dess. Men jag har iaf gjort en lo, ett kort och ett alter till deras CC. Igår var vi på fest hos D och J. Jätteroligt, trevligt att träffa massa nya människor. Dock så var både jag och sambon trötta så det blev inte så jättesent. Barnen var utlånade. Wille till farmor och farfar och Tuvisen till kusinens farmor. <3 Glad över att det finns människor som kan hjälpa oss med barnvakt när vi vill göra något tillsammans. Lika glad är jag när jag får hem barnen igen. Vet inte vad jag skulle göra utan dem och utan min älskade sambo. Jag älskar min familj så otroligt mycket och jag är så lyckligt lottad som har dem. *love*

Inga kommentarer: