lördag, juli 24, 2010

Första semesterveckan...

Den här veckan har vi tagit det ganska lugnt, Jonas fixade taket i början på veckan, det är så skönt att det är klart nu...

Igår var vi på Lekpalatset med barnen så att de fick rasa av sig lite eftersom Tuva skulle åka till Öland i natt som var med D + J med fam. Det vart dock lite krångel så de kom iväg lite senare. Men det är en annan historia. Efter lekpalatset så gick vi runt lite i Barkarby Outlet och letade efter en väska till Tuvisen, men det var lättare sagt än gjort, hon fick ta en vi hade hemma istället och det funkade också.

Efter det åkte vi hem och packade, för att sedan bege oss ut till Vendelsö och lämna lillskruttan. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne den här veckan. Saknar henne mucho redan. =(

Tyst och tomt blir det iaf när hon är borta.

Idag har jag gjort ett beställningskort till M + M. Det blev ganska fint faktiskt, jag gjorde ett stafflikort för första ggn faktiskt. Bilder kommer..

Inga kommentarer: