tisdag, augusti 24, 2010

Frispel...

Idag fick jag ett pms-frispel på sonen!! Att jag kan bli så arg... =( Det är hemskt. Jag skrek som en gnu och fick såklart jättedåligt samvete efteråt. MEN helt allvarligt, ibland tror han att han bor på ett slott och att jag är hans pass-upp/hembiträde/kock/städerska/påkläderska/personal shopper/bankomat/tvätterska/mamma/kompis/kypare/och-ja-you-name-it... =(( och idag brann det i kalufsen... ordentligt!! Det är tur att jag älskar honom annars hade jag nog sålt honom till högstbjudande i mellanåt... ;)

Nu vill jag ha godis... choklad skulle vara gott... hm, varför är inte jag miljonär för? Då skulle JAG ha ett eget hembiträde som kunde åka och handla choklad när jag är sur och gnällig... =/

Nä fy, ingen bra dag idag... hoppas morgondagen blir bättre!

Inga kommentarer: