måndag, augusti 30, 2010

Igår var det pysselträff i Övergran som Petra på scrapgalen.se ordnade. Jättetrevligt och roligt att träffa fina pysselvänner igen. *hjärta*
Sedan var det kräftskiva hos några vänner till oss.. supertrevligt! Dock blev det sent... kom hem vid 4 i natt och sen upp kl 10 i morse. Dax att gå och lägga sig nu... dock så har jag grymt ont i halsen... få se vart det leder. Jag hoppas att det går över och inte blir värre.

Idag har vi städat hela övervåningen, satt upp lite fönsterlampor i vardagsrummet och sen åkte jag och en kompis till IKEA. Hon skulle köpa en soffa och en byrå. Jag hittade lite glödlampor samt den här fina till Tuvisens rum. SNÖIG heter den och är härligt pastellrosa.. Jag tänkte att hon ska ha den på skrivbordet.

Nä, nu är det är natti natti... ska upp tidigt i morgon och jobba! =)

Inga kommentarer: