söndag, oktober 24, 2010

Nedräkningen till vi har semester ...

Jag längtar så otroligt mycket till vår semester så det är helt sanslöst... Vi ska iväg och vaccinera oss i veckan.

T ska opereras på fredag, dock så är hon sjuk och har feber idag... jag hoppas så att hon hinner bli frisk tills fredag. Annars så vet jag inte vad som händer...

Jag håller på och skriver en ansökan och det tar tid. Trodde att det skulle gå ganska snabbt, men om jag får igenom den så är det värt all tid jag har lagt ner på den. *håll tummarna* =)

Jag har gjort en egen taklampa, den blev jättefin. Ska se om jag kan få in en bild här också på den. Önskar att jag hade lite mer tid så att jag hann göra de andra två jag ska göra också. Taklampan är vit och hänger i vardagsrummet och de andra 2 ska bli svarta och hänga ovanför matsalsbordet är det tänkt.

Tjingeling för idag... nu ska jag försöka återigen att få sonen att gå å lägga sig också.

1 kommentar:

Freedomtravel sa...

Kolla in vår tävling inför resan:
http://www.freedomtravel.se/2010/10/vinn-en-arsforbrukning-lactitravel/