fredag, oktober 01, 2010

Seeeeg dag!!

Ja, det är inte bara dagen som har varit seg, hela jag är seg just nu... vet inte om det beror på att det har varit väldigt mycket senaste månaderna och att det är det som gör att jag mår som jag gör... sjuka barn, utbildningar, kontakter med läkare, sjuksköterskor osv.... Men jag tror att det snart vänder, jag hoppas det i alla fall.

Jag har köpt träningskort på Fitness24, så snart är det dax att ta tag i träningen, det finns alltså inte någon återvändo nu! =) Jag behöver träna upp min rygg och magen absolut.

Jag har inte pysslat så mycket på sista tiden, men har suttit ikväll och gått igenom bloggar jag inte har läst på länge samt hittat några nya. Jag har fått sjukt mycket inspiration och om jag hade orkat hade jag kilat ner och börjat idag. Men nä det får faktiskt vänta tills i morgon.

Imorgon ska Tutisen på scouterna. Ja, ifall hennes kompis följer med, för annars så vill hon inte gå. Och kompisen vill inte gå eftersom det är lördag!?! =)) *fnissar* De är för härliga i den här åldern... =)

Jag har tänkt att försöka hinna med att gå på bio med sonen i morgon, vi vill så gärna se denna:

Sen är det bara att hoppas att den är iaf minst hälften så bra som jag har fått för mig.

Imorgon kväll ska dottern på kalas i simhallen och på söndag är det bowlingkalas. Och nästa helg är det födelsedagsdisco. Värsta partyprinsessan på 7 år! =)

I övrigt så har det börjat tjatats om en hamster här hemma. Tuva har till och med lånat en bok om hamstrar på biblioteket... känns som att det är skönt att vi inte kan köpa någon nu eftersom vi ska till thailand snart, men sen är det nog kört... jag bara hoppas att jag inte blir superallergisk. Hm, då vet jag inte hur vi gör...

Nä nu ska jag försöka göra något vettigt av mitt liv... kram och tjingeling!!

Inga kommentarer: