torsdag, oktober 28, 2010

Sjuka familjen...

Jaha, nu börjar dottern bli frisk igen, jag har fortfarande ont i halsen och ev lite feber. Sonen insjuknade i natt/morse. Han sover, har feber och ont i halsen... Stackarn! Måste väcka honom nu och försöka få i honom lite dricka.

Själv har jag rensat massor av pysselsaker som jag har sålt iväg... alltid något, ett lugnt jobb, man kan vila när man känner att man inte orkar, och annars sitter man här och klickar lite. Skönt jobb. Varför kan man inte ha såna jobb att ta till när man är sjuk, som liksom ett extrajobb att ta till när man behöver lite extrapengar eller när man är sjuk och inte kan gå till sitt vanliga jobb.

Jag väckte sonen nu, han är helt väck... pratar helt i nattmössan. Fniss... pratade om att det var morgon och frågade varför vi var vakna redan nu... fick iaf i honom lite yoghurt och kalaspuffar och äppeldricka, så nu somnar han nog om snart igen... =)

Nu är det bara sambon kvar, jag hoppas att han klarar sig från halsflussen som har tagit över vår familj!

Inga kommentarer: