måndag, oktober 05, 2009

Ny jacka

Idag köpte jag en ny jacka... en heeeeelt underbar jacka. Peak Performance W Expedition Parka, jag älskar den massor, fast att det är den dyraste jacka jag någon gång har köpt. Jag kan inte klistra in någon bild här, men klicka på länken ovan så får ni se hur den ser ut. Jag lär ju inte frysa, jag kommer att kunna ha linne under min jacka i vinter... hihi...

Bild kommer senare med mig inuti den. =)

Idag har jag även fått världens finaste mössa. Kicki, min söta kollega har stickat den till mig. Brun och vitrandig... bild kommer senare även på den. Ska försöka hinna fota i morgon.

Kram kram...

2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Åh, vilken mysig jacka!!! :D

Jag behöver också köpa en ORDENTLIG vinterjacka i år - de senaste åren har jag bara köpt billiga skitjackor som blir fula och inte räcker mer än en säsong. Nu är det slut på det!!

Pussåkram!!!
Tett

Lee sa...

Så kände jag också. Jag har aldrig unnat mig en dyr jacka, utan här har det också varit billiga jackor som jag fryser i. Nu tvingade Jonas mig att köpa denna, annars hade jag inte gjort det. Då hade jag väl återigen gått i vinter och frusit och klagat över att jag inte hade någon jacka. Denna räknar jag med att kunna ha ett gäng år nu... (om jag vågar ta bort prislappar samt alla andra lappar från den och inser att den är min och att jag inte ska lämna tillbaka den.) hehe... puss och kram söt!!