söndag, oktober 18, 2009

Romantisk weekend...

Nu är vi hemma igen efter en underbar weekend!!
Vi har haft det helt underbart, njutit, sovit skönt och ätit gott..
Här kommer lite bilder från vår underbara helg tillsammans.
Så här såg det ut i korridoren när vi kom in i den södra flygeln, där vi skulle bo:
Här bodde vi:
Rummet... Alla rum är helt olika och designade av någon designer..
Supersköna sängar:
Detta väntade oss på skrivbordet när vi kom in:
Sedan serverades det Afternoon Tea, med nybakade scones. De serverades med grädde och blåbärssylt. Jammie... Det var även massa annat gott... Sambon var glad att han slapp dricka the, utan han fick sitt älskade kaffe. hihi... Chokladbollar, konditoribitar, ostar, skagenbakelser, vindruvor, kex odyl... Här har vi precis fått menyn för middagen och läser om vinerna som ska serveras då...Efter vårat Afternoon Tea så tog vi en promenad ute och tittade på omgivningarna...
Jag som är lika svår att få bra på bild som vanligt....
Här är vi framför Krägga Herrgård.. det var lite mulet, men det är säkert väldigt vackert på sommaren!
Sedan hade vi bokat relaxen, 2 glas med rosa bubbel och exotisk frukt... dock glömde jag fota innan, så här är champagnen uppdrucken och frukten mumsad på... =) Det fanns en bubbelpool inomhus som var nersänkt, samt en bubbelpool utomhus... jätteläckert och mysigt att sitta ute och titta ut över vattnet. (Som jag ju såklart har i ryggen när jag tog den andra bilden) *smart*
Denna bild är den enda jag har innefrån, men det var mysigt... Liten stund i bastun och i duscharna hann vi också med.
Fortsättning följer när jag har laddat ner bilderna från sambons telefon... Jag tog bilder på våran underbara middag också. =)

1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Åh, vad mysigt ni ser ut att ha haft! :D Man behöver verkligen såna helger, bara på tu man hand, utan barn. :)

*kram*
Tett