lördag, oktober 03, 2009

Trött...

Idag är jag trött... jag har velat hem hela dagen för att kunna pyssla, och sen när jag kommer hem så orkar jag inte... var ner å kollade på ett kort som jag började på igår, men jag orkar inte ens sätta ihop det... dax att gå å nanna sig lite tror jag.
Sambon sover i Tutis rum med henne, Knoddis sover i soffan och jag sover snart vid datorn.
Lite godis har vi gjort idag, jag och Tutis. Det är så himla gott. Lätt att göra, men man måste vara snabb.
Marshmallows, jordnötter, cocosflingor och rispuffar är dem enda ingredienserna.
Röra, röra, röra... här smälter marshmallowserna
Sedan röra ner allt detta...
Och här är resultatet... barnen älskar detta godis, funkar lika bra, om inte bättre än lördagsgodis.
Och till detta fredagsgodis, den bästa läsken ever.... FANTA LEMON som äntligen är tillbaka.
Dena var min favvis när jag var liten, älskar den så himla mycket och jag blev så himla glad när den kom tillbaks. Hoppas att den stannar... Så idag känner jag RIKTIGT onyttig... *upps*

2 kommentarer:

Jessica sa...

Det såg smaskigt ut! Har du något recept på det??

Kram Jessica

Lee sa...

Ja det har jag... lägger in det som ett nytt inlägg... =)