söndag, december 06, 2009

2 advent!

Idag är det andra advent! Härligt... julstämningen har infunnit sig... njuter i stora drag! Igår var vi på julfest med Jonas jobb, Scania på Högloftet på Skansen. Helt underbart! Det känns så otroligt trevligt, mysigt och juligt att vara där. Barnen får julklappar av jultomten som verkligen ser ut som jultomten också. Inte någon plastmask där inte! Gott fika, dans kring granen osv. Wille vann en discoboll med discolampa till. Superbra, eftersom han ska ha disco snart! =) Efter julfesten så strosa vi runt på julmarknaden på Skansen ett tag också. Underbart! Älskar julmarknader... Idag så hade dottern uppvisning med dansen hon går på. Jättefin och jätteduktig, fast att hon var så himla nervig!! Efter det var vi på julmarknad och köpte julgodis, röstade på årets Lucia. Wille hitta lite ps2-spel till bra pris också. Sen har vi satt ihop pepparkakshuset idag också. Ska se om jag orkar/hinner göra lite julgodis i veckan också. Till helgen ska jag åka ner till Ullared med en kompis/kollega. Ska bli super att fixa de flesta julklapparna om jag får som jag vill och hittar det jag vill hitta? =) Kul att träffa pappa igen också. Samt säkert en och annan släkting?

Inga kommentarer: