torsdag, december 10, 2009

Ullared...

...here we come... Japp, imorgon åker jag och en kompis/kollega till Ullared. Ska bli sjukt roligt! =) Slåss med alla tanterna som ska handla julklappar hehe... Jag hoppas att jag får tag i de flesta julklapparna i helgen, så är jag klar sen kanske? =) Vad ska ni göra i helgen? Idag har vi varit på lilltösens luciafirande. Hon är så himla fin, och sååå himla duktig. Jättepirrig, ja, men duktig! Kanske ska lägga upp lite bilder efter helgen ifall någon vill se? Sonen fick sina månadslinser idag och de är tjockare än endagslinserna, så nu kanske det blir lite lättare att kränga in de i ögonen än innan. En-dags-linserna är ju så himla mjuka och de viker och böjer sig så lätt. Jag fick se i ett par glasögon hos optikern idag. Hon ställde in så att jag kunde se hur han ser utan linser/glasögon. MEN hjälp. Jag fick tårar i ögonen när jag insåg hur jobbigt det måste vara att se så suddigt och oklart. Jag är så glad att han har fått sina linser nu och fattar inte att vi inte har fixat detta för länge sen, eftersom han inte använder sina glasögon. Nä nu måste jag hoppa i säng, ska upp sjukt tidigt i morgon, vi ska ha luciafirande på jobbet med barnen.

Inga kommentarer: