torsdag, december 17, 2009

Disco

Imorgon blir det 11 års disco här hemma. Wille och hans kompis har slagit ihop sina födelsedagsfester till en, eftersom de ändå bjuder samma personer... Så i morgon blir det disco så det står härliga till... 20 st 11-åringar som ska springa upp och ner i trappan, äta chips, godis och div annat som kompisens mamma har varit här och lämnat... Wille har ringt Alex, min guddotter för att kunna ha henne som DJ. =)) *flinar* Roligt =) Hon kommer iaf, det trodde jag inte att hon skulle... eftersom W är liten och kanske lite barnslig för det mesta.... hon är 2,5 år äldre så hon är ju tonåring. W sa också att det är bra att hon kommer för de behöver lite fler tjejer... det är bara 3 tjejer och resten killar. Bristvara på tjejer i den klassen tyvärr... Svettigt och stojjigt kommer det att blir, men jag hoppas att de får det sjuuuukt roligt iaf! =) Nu är det dax att hoppa i säng, så man orkar upp och jobba i morgon. Jag är iaf lycklig över att jag börjar kl 9 i morgon, så lite sovmorgon blir det iaf. Skönt för barnen också, även om skolan börjar kl 8.15 så får de sova en stund till och W slipper gå till skolan imorgon. Natti natti....

1 kommentar:

Miapuh sa...

tjenare
hoppas ni får ett skojigt disco :)