lördag, maj 29, 2010

Grillfest...

Igår var jag i Sollentuna med ett gäng tjejer på grillfest. Supertrevligt och massa babbel. Finaste Maria hade gjort i ordning lax med tomat och purjolök i 2 foliepaket till oss samt god räkröra till. Sen hade några av de andra tjejerna gjort i ordning en jättegod potatisgratäng, sallad och pannacotta till efterrätt. Supergott och en supertrevlig kväll som jag gärna upplever igen... så ja, jag hoppas att vi snart kan träffas igen. =)

Eftersom jag bor så himla off så var jag ganska glad när hon erbjöd mig att sova hemma hos hennes mamma, eftersom hon skulle slagga där. Vi hade jättetrevligt och låg och pratade till kvart över 2 i natt... ja, jag var nog lite trött när Gos ringde i morse vid 8 och frågade om han skulle hämta mig eftersom vi skulle till Solna och serva bilen. Men det var det helt klart värt. Jag är så glad att jag har dig vännen, du är en jättefin vän och jag är glad att vi har lärt känna varandra! ♥

I Solna idag så gjorde jag ett kap, jag köpte en AIK-hockeytröja till sonen som han blev jätteglad för... 100 pix, som hittat tyckte jag.

Senare idag när vi kom hem så var Tuvisen över till en klasskompis som idag flyttade närmare, från att ha bott ganska långt härifrån så bor hon nu 2 gator bort.. jätteroligt att hon också får lite kompisar i närheten som hon kan gå till utan att behöva åka bil.

Inga kommentarer: