fredag, maj 14, 2010

Trött i huvudet...

Idag har jag tillbringat dagen med att luncha i Solna med guddottern. Väldigt trevligt, men långa samtal... Hoppas att dem gav henne iaf hälften så mycket som de gjorde för mig.

Dottern somnade på golvet under vardagsrumsbordet nu i kväll... kan tro att hon var trött efter en dag med massa lek med bästisen.

Jag träffade även min bästis idag, finaste Linda! >

Glocalnet/Telia/Tele2 lär ju älska henne eftersom det höjer telefonräkningen alla timmar vi sitter i telefon med varandra. =) Tur att det är så billigt att ringa nu för tiden. hehe...

Inget pysslat idag, jag har dock städat lite på skrivbordet, sorterat in spillpapper i en cropperhopper pappersförvaring och även skurit till densamma så att den passade in i min expedit. Skönt...

Vore roligt ifall jag skulle komma iväg till Ärla och pyssla i helgen.. dock så vet jag fortfarande inte hur det blir... har inte fått svar av sambon hur han ska göra med bil, men det lutar nog åt att han tar våran bil. Dessutom så var inte sonen så där jätteimponerad över att jag skulle åka, och han skulle få vara kvar ensam hemma... Känner verkligen att det vore roligt att få pyssla lite iaf.

Nu är jag grymt trött, mest i huvudet tror jag, men det spelar ut kroppen.. dax att slänga sig i säng tror jag, imorgon ska jag jobba. Skönt med sovmorgon iaf, och jag jobbar inte så där jättemånga timmar, så det blir nog en bra dag tror jag... C U...

Inga kommentarer: