lördag, juni 05, 2010

Kalas för min 7 åring

Nu har dottern fyllt 7 år. Stora prinsessan min! ♥

Idag var det kalas... attans vad trött man blir, fast att det gick jättebra. Hon bjöd in hela klassen + några till. Så det var väl en sådär 25 ungar här. Jag är glad att vi hade fint väder så att vi kunde vara ute.. Jättetrevliga ungar, allihopa. Inget bråk, inget tjafs, ingen som gnällde... nä bara positivt. Jätteroligt!!

Dock så blir man trött... det går inte att komma ifrån. Men det är väl för att man är aktiv 2 timmar i sträck. =) Jättefina presenter fick hon iaf, och har använt halva eftermiddagen och kvällen till att pyssla och dona med sina grejer. =)

Idag kom min bästis hem... ja jag är 35 år och har en bästis! =) Hihi... Jag har saknat henne massor och vet inte hur jag ska klara mig från att prata med henne i 3 veckor när jag är i Thailand i vinter. Det är så skönt att prata med henne, vi är lika och har barn som är så himla lika... De funkar typ likadant... och vi går igenom liknande saker hela tiden. Tack för att du finns L. ♥

Imorgon ska dottern på bowlingkalas hos en klasskompis. Hon har längtat som sjutton och jag är nyfiken på hur det ska gå, eftersom hon helst hade velat tränat innan... hihi...

Inga kommentarer: