tisdag, juni 15, 2010

Semester...

Är det inte ett underbart ord?

Eller är det för att det andas lugn och ro, lycka och välbefinnande?

Jag längtar iaf till semestern nu, och kan inte få semester fort nog... känns sådär att jobba i 4,5 vecka till..

Jag och Jonas har varit på föräldrautbildning idag, det var bara vi som kom, så vi fick en ego-kurs i typ 2,5 timmar, bara utifrån vårat barn. Det kändes lite lyxigt. *fniss*

Sambon kör jour nu, och det är ganska tråkigt när han inte är hemma. Tur att jag har barnen iaf, så jag slipper vara helt själv. Jag och sonen var ner och hämtade dottern hos en kompis nu på kvällen. Jätteskönt med lite motion, och att bara vara med honom en stund också.

Dax att hoppa i säng snart tror jag, så jag orkar jobba i morgon också.

Tjingling!!

Inga kommentarer: