söndag, juni 27, 2010

Midsommar..

Vi har haft en jättetrevlig midsommar. Vi var hos några vänner och firade. Jättegod mat, även fast att det kändes som att vi åt hela tiden. Först var det sillunch, sen grillade vi till middag. God jordgubbstårta till efterrätt och ost och kex framåt natten. Vi var ner och badade i en sjö i närheten och passade på att utfodra mygg och knottjävlar med våra kroppar. Dock så var jag som inte badade mer myggbiten än barnen som badade. Hm, deeeeet tycker jag är väldigt konstigt.

Jag kom nog i säng efter 3 någongång i går natt, men trevligt hade jag. =)

Idag var vi hos våra grannar på 80-årsfest. Jättetrevligt med god mat, lekar och trevligt sällskap. Vi var ungefär 40 personer där och de hade både catering och partytält. En lyckad fest och en väldigt lyckad helg måste jag säga... dock var den lite kort, hade gärna haft en vecka semester på det här... men jag jobbar ju 4 veckor till, och jag brukar inte tycka att det är så länge tills min semester börjar, men i år känns det verkligen långt kvar! =( Hoppas bara på underbart väder tills vi åker till Öland.

Inga kommentarer: