tisdag, december 07, 2010

Soft fast regnig dag..

Igar kvall at vi pa en fin restaurang dar notkottet jag fick var riktigt segt. Bad om ny mat, denna gang Thaifood och det ar val den mat de fixar bast for det ar alltid riktigt gott. Man fick inte roka pa det stallet heller sa dit gar vi inte igen.. dvs ingen rokning och dalig mat, dessutom svindyrt!! Min mat skulle ha gott pa 350 baht, men jag fick ju ny. Dvs nastan 90 kr. Nja, moppematen ar bast, och billigast! :) Efter det gick vi till ett litet stalle och spelade biljard och satt och pratade och drack ol. Eller de andra drack aven bucket, men det ar inte riktigt jag... hoppar garna over rommen och dricker ol istallet. De som hade stallet var skittrevliga sa vi fastnade dar tills kl var over 3 i natt... Sen sov vi fram till 12:30 idag. Tuva sov pa Sagas hotell. Idag har Jessica och Inger akt ivag pa spa, en present fran danne och jessica till Inger. Sa vi har haft en lugn dag. Legat vid poolen pa vart hotell i regnet!!!! halva dagen, sen gick vi ut och at, jag tog en tonfisksallad som var riktig acklig. Vi at dock en riktigt god efterratt, glass pa ett stalle. Maste lagga in bilder sen for glassen ar helt underbar dar, varsta skapelserna. Nu ar kl snart 23:30 sa vi tankte hoppa i sang sa vi kommer upp till frukosten i morgonbitti. Hittills sa har vi varit ganska sena och kommit ner vid 10-10:30 ungefar. Ses i morgon igen!

Inga kommentarer: