tisdag, december 21, 2010

Tillbaka i Aonang...

Imorgon hoppas jag pa fint vader, vi tankte ta en longtail ut till Chicken Island, Tup Island och kanske till Si Island. Vi far se hur det blir... Jag borjar fa lite panik, det ar bara ett par dagar kvar har och jag alskar Thailand och stannar garna tills snon ar borta hemma. Det kanns sadar nar man laser pa aftonbladet att det ar snokaos hemma. Vi har inte ens nagra vinterjackor med oss, sa pa lordag far det garna vara liiiite varmt ute hemma sa vi kan ta oss hem utan att frysa ihjal. Jag hade tankt att vi skulle aka buss hem, men det blir kanske krangligt att vanta pa nagon buss och sen sitta pa den och frysa innan vi kommer hem? Nu sitter vi pa ett internetcafe som ligger precis bredvid vart hotell, Wille spelar pa runescape pa datorn bredvid och jag bloggar. Jonas madde inte sa bra sa han har gatt och lagt sig och Tutisen med. Iforrgarkvall nar vi var pa Lanta sa dansade Tuva och Saga pa scenen pa var resort, ratt som det ar sa hor jag bara en duns och Tuva forsvann, hon hade ramlat ner fran scenen. Den var ganska hog, rackte val mig till brostet ungefar. Tack och lov sa var det sand under, men hon slog i ryggen och armbagen... hon har ganska otur den ungen maste jag saga... Wille brande sig under foten samma dag pa avgasroret pa en Tuktuk. Han hade flipflop pa sig och det vart ett brannmarke under halen, dessutom sa akte skon at sidan och han satte halen pa avgasroret ocksa. Sa ivag till apoteket igen. Tur att dem ligger i varje gathorn och att det alltid vet vad man ska gora. vi fick en Aloeveragel och smetade pa, pa med ett plaster och sen var det ganska bra. Det hander alltid saker har iaf, sa jag kan ju inte saga att vi har trakigt. :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag hoppas att vi får en megavinst på onsdag, då kan ni stanna ett tag till och få ett besök av familjen Long :)

Lee sa...

Ja, det vore heelt underbart. Vi far val se hur det gar i kvall/natt. RING om vi vinner miljoner!! :))Kram!