tisdag, november 17, 2009

70-talsfest..

På fredag ska jag och sambon på 70-80 talsfest hos finaste bästa vännen och syster ystern. De har en gemensam 30 årsfest. Jag ska vara hippie har jag bestämt. Jag har hittat världens finaste svarta utsvängda byxor på Statsmissonen, 25 kr för nya Gul&Blå byxor. Sååå glad. Nu hoppas jag bara att min tröja kommer inom kort också, som jag har vunnit på tradden. Så är utstyrseln klar. Sambon ska ha ett par svarta gabardinbyxor som jag också har vunnit på tradera. Sen ska han iväg i morgon till en secondhand och hoppas på tag på någon skjorta eller liknande. Ett band över håret ska jag också ha, samt kanske lite blommor på kinden, någon fläta. Sen är jag klar!! Ska bli jätteroligt att förvandla mig själv till hippie, eftersom det är lite jag iaf.. =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

VART ÄR VÄGGORDET KÖPT? :)

Lee sa...

Vilket väggord menar du? Det på den svarta väggen?

josefin sa...

home, where the people who love you lives. svart text på vit vägg :)

Lee sa...

Det har jag målat själv. Jag har skrivit ut texten på OH papper, lyst upp på en vägg och sen målat av. Det tog tid, men jag är nöjd med resultatet.

Josefin sa...

ok, men har du skrivit texten själv eller kopierat från nån sida? För jag har sett texten på en sida,men hittar inte åt den igen...

Lee sa...

Jag har skrivit texten i Word, men jag har sett en liknande bild på nätet. Dock inte samma font/typsnitt på ordet HOME. Så detta är helt eget.

Frida sa...

Antar att ni är iväg på fest nu, hoppas att ni har RIKTIGT roligt!!! Ser fram emot att få se bilder sen ;)
Kram!

Lee sa...

Jag hade ju inte någon kamera med mig såklart... f**n, men jag hoppas att någon annan skickar över lite bilder snart, så ska jag lägga upp dem.. =)