söndag, november 15, 2009

SMARTBUDGET

Jag är fast!!! Jag har hittat en sida som jag inte ens har kunnat drömma om! SmartBudget. (tack söta syster Lynn för den länken) Man lägger in hela sin ekonomi antingen för hela året eller månadsvis. Inkomster och utgifter. Man kan föra egen kassabok, lägga in sitt sparande osv. Superbra! NU äntligen ska det bli ordning på torpet, jag har höga tankar om att vi kommer att spara multum på detta sätt!!! Återkommer med uppdatering när jag har hållt på ett par månader... Om någon är intresserad av att bli medlem där och att även ha plustjänsten som gör att man kan lägga in hur många budgetar man vill. Tex en för varje månad så kostar det 170 kr för ett helt år. Och om man får länken av mig, så får man en extra månad gratis när man anmäler sig till just plustjänsten. Lämna i så fall din mejladress så skickar jag ett mejl med en länk.

Inga kommentarer: