torsdag, november 05, 2009

Swedbank...

Jag hatar Swedbank!! Det är den mest krångliga bank som finns i detta avlånga land tror jag... oavsett vad det är som jag behöver hjälp med så är det krångligt... Tacka vet jag SEB. SEB är min "ordinarie" bank eller hur man säger... jag har allt där, och kommer aldrig att byta!! Men i Swedbank har jag ett konto och har haft mina lån där tidigare. SUCK!! Man kan t e x inte ringa till Swedbank efter kl 18 om man inte har en telefonkod, en kod som bara kunder har. En kod som man har om man inte har glömt bort den pga att man aldrig ringer... blä. Tar batteriet slut i bankdosan måste man själv köpa ett nytt!?! Eh... hallå, vill man inte ha kunder eller?? Förlåt, men jag var bara tvungen att klaga lite!!

1 kommentar:

Skrubbaluttan sa...

Swedbank är de mest ohjälpsamma i Sverige. Sjukt irriterande!!