söndag, november 21, 2010

En härlig helg i födelsedagens tecken

På tisdag är det 12 år sen min prins, min knoddis föddes. Då hela mitt liv förändrades!

(Jag har fotat av en layout, därav den dåliga kvaliteten men visst är han fin, här bara någon timme gammal)

Från ett helvete till rosa moln. Så lycklig jag var den dagen... jag kände en sådan lycka som jag aldrig tidigare hade känt. Jag var så stolt, han var så fin. Så otroligt vacker. Mörk olivfärgad hud, massor av mörkt blött hår och världens mest perfekta bebis. Så otroligt vacker. JA jag kan säga det så många gånger men jag ska lägga in en bild så att ni verkligen förstår hur fin han var när han föddes. Ja och nu fyller denna knoddis 12 år. Han är så stor. 170 cm lång. Strl 44-45 i skor. Sanslöst, hur kan man växa så mycket? Hur lång kan man bli? När slutar man växa? Hursomhelst så är han min prins och den finaste son man kan ha, jag skulle inte vilja byta ut honom mot allt guld i världen! Inte den nyaste bilden, men här är iaf min ängel! *Love*

Inga kommentarer: