torsdag, november 25, 2010

Trött, ont i munnen, ont i halsen efter att ha haft en slang där. Men annars är det bra.

Ligger i soffan och vilar och tittar på alla såpor som går på tv varvat med lite sömn...

Usch, jag har bara ätit lite lättfil idag, ska nog försöka mig på att äta/dricka en nutrilettedrink. Vågar inte prova något annat. Jag har sytt i tandköttet nere och det ser riktigt vidrigt ut. Jag är så rädd att det ska fastna mat där, så jag hoppar över all hård mat så länge.

Röka? Nej, inte en enda cigg sen op igår och jag är inte sugen heller... så jag väntar några dagar till med det också. Känns inte okey att röka nu när tandköttet är som det är..

Usch, jag är iaf glad att jag överlevde operationen och det ska bli skönt att ta bort stygnen nästa vecka. Samma vecka som jag ska åka till Thailand! Åh vad jag längtar...

Jag har fixat tänderna samt tandköttet på Narkoskliniken.se i sthlm.

Det är så skönt, sova hos tandläkaren och sen vakna så är man klar och fin i munnen. Det känns underbart!! =) Inga hål, ingen tandsten... nu är det bara tandköttet som ska läka eftersom jag har sytt + att han har skurit av strängen som går mellan underläppens insida och tandköttet med laser.

Ja det blir säkert bra när det är läkt...

Published with Blogger-droid v1.6.1

Inga kommentarer: