måndag, november 01, 2010

Frisk...

Nu börjar jag bli frisk igen, dumma halsfluss! Tuvisen smittade friskt ner både mig och W ordentligt med halsfluss. Hennes operation i fredags blev inställd. Hon skulle ha opererat in rör i öronen och skrapat bakom näsan. Operationen blev uppskjuten tills den 10 nov. Skönt att det blir av före vi åker till Thailand.

Idag har vi varit och vaccinerat oss. Både jag, T och W var iväg till vaccinationskliniken och fick den första sprutan av Twinrix. Det var verkligen i senaste laget, för vi måste ha en till innan vi åker. Och det hinner vi preciiiis med, med bara någon dag tillgodo. W är ju veteran när det gäller vaccinationer så han sa inte ens aj, T ville inte ta, men var jätteduktig och tog iaf. Hon hade iof inte något val för jag sa att hon om ska med till Thailand så måste hon ta sprutan. Sen var det min tur... Jag är ju så otroligt spruträdd, och jag hade också gärna suttit i någons knä som T fick, såå rädd är jag... eller iaf haft någon att hålla i handen. Jag försökte få T att tycka lite synd om mig och hålla mig i handen, men hon hade fullt upp med att välja bokmärke.

Nu har jag iaf ätit penicillin i 3 dagar och borde inte smitta längre... så imorgon tänkte jag jobba mig lite. Skönt att komma iväg till jobbet och kanske få lite mer pengar i lön än TF av FK.

Inga kommentarer: