torsdag, november 04, 2010

Trött och handstämplade ljus

Jag är så otroligt trött idag.

Upp 6:15, iväg till jobbet.

Jobba hela dagen, slutade 16:30.

Fastnade i alla köer som finns, för alla bilar skulle hem samtidigt som mig.

Kom hem, kastade i mig 2 mjuka halvvarma våfflor.

In i bilen, med hela familjen samt grannens son, iväg till Skokloster för att sonen och hans kompis skulle träna karate.

Sitta i en kall gympasal i 1 timma och titta när sonen tränar karate.

Hem, sätta sonen framför minnesträningen och sen iväg med dottern för att lämna ut alla jultidningar som hon har sålt till grannarna.

Hann bubbla lite med en av mina grannar som även är en vän. *glad*

Hem igen för att kolla att sonen hade gjort minnesträningen.

Själv göra minnesträningen - 30 minuter.

Sen lyckades jag få sambon att åka och tanka bilen så att jag kunde landa här en stund innan det är dax att packa några saker som jag har sålt för att sen hoppa in i duschen och ta penicillin och stupa i säng. Innan dess ska jag få sonen i säng också. Jag är så glad att han har lov och inte har några läxor den här veckan.

Sa jag att jag var trött?

Jag är så glad att det är fredag i morgon, för då kan jag andas lite innan en ny intensiv vecka börjar igen.

Jag skulle behöva sätta mig och göra en matsedel, det har jag inte hunnit med denna vecka. Men i helgen ska jag fixa för nästa vecka iaf. Scrappa lite skulle jag också vilja göra. Ska nog åka förbi IKEA och köpa några ljus som de kan sälja på sonens julmarknad den 27 november också. Men det är ju roligt pyssel! Så här ser ljusen ut som jag har stämplat.

1 kommentar:

Ellinor sa...

Låter som en tuff dag! Jätteläckra ljus!